تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

مشارکت آب و فاضلاب هرمزگان در آزادی ۲۳ زندانی / کمک ۵ میلیارد ریالی سهام دار آبشیرین کن برای آزادی زندانیان

  • کد خبر : 22802
  • 14 آبان 1399 - 12:17
مشارکت آب و فاضلاب هرمزگان در آزادی ۲۳ زندانی / کمک ۵ میلیارد ریالی سهام دار آبشیرین کن برای آزادی زندانیان
شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همزمان با میلاد نبی اکرم(ص) با همکاری "تانا انرژی" سهام دار آبشیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس در آزادی 23 زندانی در بند استان مشارکت کرد.

به گزارش هرمزگان امروز ، امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در مراسم آزادی این زندانیان که با حضور مدیرکل زندان ها و رئیس ستاد دیه استان هرمزگان برگزار شد، افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان طی سال های گذشته در قالب کمک های مالی کارکنان و پیمانکاران اقدام به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کرده است.

وی افزود: از حدود دو سال پیش استارت کمک به آزادی زندانیان به شکل منسجم زده شد و کارکنان آب و فاضلاب هرمزگان در اولین قدم با پخت صبحانه و فروش آن در محل شرکت زمینه آزادی ۴ زن سرپرست خانوار را فراهم کردند.

قصمی با قدردانی از مشارکت کارکنان و پیمانکاران آبفا در این حرکت خداپسندانه افزود: کارهای خیر همواره موجب گشایش در کارهاست و مجموعه ما نیز با مشارکت در کارهای خداپسندانه شاهد این گشایش ها بوده و هست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به کمک ۵ میلیارد ریالی شرکت “تانا انرژی: یکی از سهام داران بزرگ آبشیرین کن یکصد هزار مکعبی بندرعباس اشاره کرد و افزود: به همت این مجموعه زمینه آزادی ۲۳ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان هرمزگان که بدهی زیر ۵۰ میلیون تومان داشته اند، فراهم امد که همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) از زندان آزاد شدند.

وی ابراز امیدواری کرد، در آینده نیز با کمک کارکنان و شرکت های مرتبط با آبفا، زمینه آزادی سایر زندانیان جرایم غیر عمد فراهم شود تا آنها نیز به کانون گرم خانواده شان برگردند.

در این مراسم همچنین از امین قصمی مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان برای مشارکت در آزادی زندانیان قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.