تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
8

مجموعه کشتی سازی فراساحل صف کمترین حوادث ناشی از کار را دارد

  • کد خبر : 14690
  • 21 بهمن 1398 - 11:23
مجموعه کشتی سازی فراساحل صف کمترین حوادث ناشی از کار را دارد

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان ضمن تقدیر از مسوولان ایمنی مجموعه کشتی سازی فراساحل صف گفت: این مجموعه با رعایت موارد ایمنی در محیط کار، کمترین حوادث ناشی از کار را دارد.

به گزارش هرمزگان امروز :هادی ابراهیمی” در نشست با مدیر مجموعه کشتی سازی فراساحل صف افزود: این شرکت همچنین توجه و صیانت از نیروی انسانی را مورد توجه قرار داده و کارگران این شرکت حقوق معوقه ندارند.

وی اظهارداشت: توجه به سرمایه های اجتماعی سبب ارتقاء بهره وری نیروی کار و بهبود عملکرد بهتر بنگاههای اقتصادی می شود که شرکت فراساحل صف به این امر مهم توجه دارد.

وی با بیان اینکه مسایل قتصادی و اجتماعی مکمل یکدیگر بوده و در بهره وری کار نیز موثر هستند، گفت: با توجه به ظرفیت شرکت و در راستای بهبود کارآمدی محیط کار، ارتقاء سلامت و عملکرد کارگران، راه اندازی واحد همیار کارکنان در شرکت ضروری است.

ابراهیمی افزود: صنعت کشتی سازی یک صنعت مهم و استراتژیک است و تعامل سازنده مدیریت و پرسنل در راستای پیشبرد اهداف شرکت مثال زدنی است.

در این نشست، مدیر مجتمع فراساحل صف، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه، تعداد نیروهای این مجموعه را ۳۵۰ نفر ذکر کرد و گفت:

با توجه به ظرفیتهای مجموعه، قابلیت افزایش نیرو تا ۱۲۰۰ نفر وجود دارد.

پاژنگ تعداد شرکتهای زیرمجموعه در این مجتمع را ۲۲ مورد ذکر و اضافه کرد: ۲هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۳هزار و۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم فعالیت دارند و سالانه ظرفیت تولید ۴۵ هزار تن سازه های فلزی را داریم.

وی اظهار داشت: این شرکت جزء اولین سازنده های سکوهای دریایی است و با وجود نیروهای متخصص و توانمند، کلیه کارهای پیمانکاری ساخت و نصب و راه اندازی تأسیسات و سازه های فرا ساحلی، تعمیر و بازسازی تأسیسات و سازه های دریائی ، نصب خطوط لوله دریائی ، نصب خطوط انتقال نیرو و مخابرات دریائی ، عملیات غواصی ، ساخت و تعمیر انواع کشتی و شناور های دریائی و نجات شناورها ، تأسیسات آسیب دیده , عملیات پاکسازی تأسیسات صدمه دیده دریائی ، عملیات حفاری در دریا ، خدمات حمل و نقل مواد خام و سازه ها و تأسیسات مرتبط با فعالیت های نصب و احداث ، احداث بندرگاهها و اسکله و ترمینالهای فراساحلی و کنار آبی ، ساخت و نصب تجهیزات بندری ، احداث مجتمع های پالایشی و تأسیسات صنعتی جزایر و سواحل ، نقشه برداری دریائی ، عمق یابی و بازرسی زیر آبی تأسیسات و خطوط لوله دریائی را انجام می دهد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.