تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

مایحتاج ضروری مردم هرمزگان تامین و ذخیره سازی شده است/لزوم تشدید نظارت ها برای جلوگیری از احتکار کالاهای بهداشتی

  • کد خبر : 15284
  • 20 اسفند 1398 - 13:44
مایحتاج ضروری مردم هرمزگان تامین و ذخیره سازی شده است/لزوم تشدید نظارت ها برای جلوگیری از احتکار کالاهای بهداشتی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: مایحتاج ضروری مورد نیاز مردم استان به میزان لازم تامین و ذخیره سازی شده است و دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش هرمزگان امروز:  دکتر ایرج حیدری در نشست ویژه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به تامین مایحتاج ضروری مردم، عنوان کرد: ذخایر مرغ و گوشت استان در وضع مطلوبی قرار دارد و درسطح وسیع در سراسر استان باقیمت مصوب در حال توزیع است.
وی در همین رابطه گفت: گندم، آرد و برنج مورد نیاز استان به مقدار مورد نیاز تامین و ذخیره سازی شده است و دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت سلامت مردم، خاطرنشان کرد: رعایت مسائل بهداشتی در امر سلامت مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است و ضروری است فرمانداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط بر این امر مهم نظارت کنند.
حیدری در همین رابطه اظهار داشت: نظارت بر روند تولید نان توسط نانوایی ها بارعایت مسائل بهداشتی به صورت ویژه از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط دنبال گردد.
وی با اشاره به تشدید نظارت ها در بازار، تصریح کرد: واحد‌های مشترک نظارت و بازرسی سازمان صمت و تعزیرات حکومتی به صورت منظم بازار را رصد و پایش می کنند و دغدغه ای در خصوص بازار شب عید استان وجود ندارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: توزیع میوه شب عید استان درموعد مقرر شروع شود تا مردم بدون دغدغه نسبت به تامین میوه مورد نیاز خود اقدام نمایند.
وی با تاکید بر جلوگیری از احتکار اقلام بهداشتی، افزود: فرمانداران باهمکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط با تشدید نظارت ها از احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم جلوگیری نمایند.
لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.