تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6

طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی با دستگیری ۳۳۵ متهم دربندرعباس

  • کد خبر : 17462
  • 25 اردیبهشت 1399 - 17:16
طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی با دستگیری ۳۳۵ متهم دربندرعباس
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: در ادامه این طرح مأموران موفق شدند در چند مأموریت جداگانه بیش از ۱۹۱ کیلو انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۴ قاچاقچی مواد مخدر و همچنین ۱۶ نفر خرده فروش مواد را دستگیر و ۱۰۰ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری کنند.

به گزارش هرمزگان امروز تیمور دولتیاری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و به منظور مقابله جدی با مخلان نظم عمومی، طرح ضربتی اقتدار به مدت ۲۴ ساعت در سطح شهرستان اجرا شد.وی افزود: در اجرای این طرح ۳۳۵ متهم شامل سارق، مظنون به سرقت، خرده فروش مواد مخدر، متهم تحت تعقیب، معتاد متجاهر، اتباع بیگانه، شناسایی و دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی هرمزگان اظهار داشت: در این رابطه تعداد ۴۷ نفر سارق دارای سوابق متعدد سرقت دستگیر که در بازجویی به عمل آمده به بیش از ۴۰ فقره سرقت سرقت منزل، خودرو، داخل خودرو، موتورسیکلت، اماکن و سایر سرقت‌ها اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

دولتیاری خاطر نشان کرد: در ادامه این طرح مأموران موفق شدند در چند مأموریت جداگانه بیش از ۱۹۱ کیلو انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۴ قاچاقچی مواد مخدر و همچنین ۱۶ نفر خرده فروش مواد را دستگیر و ۱۰۰ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری کنند.

وی با اشاره به توقیف ۲۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق در اجرای این طرح، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس ضمن هشدار جدی به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق شماره تماس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=17462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.