تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

ضدعفونی واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری استان هرمزگان

  • کد خبر : 15364
  • 25 اسفند 1398 - 11:02
ضدعفونی واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری استان هرمزگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ضد عفونی مستمر واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری استان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: خلیل قاسمی با اعلام خبر فوق به اقدامات پیشگیری که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در مقابله با ویرووس کرونا انجام داده، پرداخت و افزود: روزانه مراحل گندزدایی مجتمع های تجاری با همکاری سازمان آتش نشانی صورت می گیرد.

وی افزود: ضد عفونی مستمر محیط واحدهای معدنی و صنعتی در مکان های ازدحام پرسنل از دیگر مواردی است که مجموعه هم خانواده در حال انجام است.

قاسمی تصریح کرد: بازدید های مشترک با شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف از مجتمع تجاری و ارائه راهنمایی و راهکار های مقابله با ویروس کرونا از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: بازدید مستمری از مراکز عرضه میوه و تره بار، کشتارگاه دام استان و انبارهای شرکت های پخش توزیع اقلام آرایشی و بهداشتی و واحدهای عمده فروشی مواد غذایی به منظور اطمینان وجود اقلام شوینده و بهداشتی و بررسی اقلام قابل عرضه و جلوگیری از گرانفروشی به صورت مستمر توسط این سازمان صورت می گیرد.

وی در پایان افزود: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۳۹۹ با اولویت کالاهای مورد هدف در مبارزه با ویروس کرونا در سطح استان انجام می شود و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند به سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.