تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
7

سومین نمایشگاه توانمندی های تولیدی صادراتی هرمزگان در عمان برگزار شد

  • کد خبر : 3038
  • 14 اسفند 1397 - 11:54
سومین نمایشگاه توانمندی های تولیدی صادراتی هرمزگان در عمان برگزار شد

سومین نمایشگاه توانمندی های تولیدی صادراتی استان هرمزگان در تاریخ ۸ اسفند ۹۷در شهر خصب کشور عمان برپا شد.

به گزارش هرمزگان امروز ، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی هرمزگان ; مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه توانمندی های تولیدی، صادراتی هرمزگان با حضور سعادت السید خلیفه بن مردان البوسعیدی استاندار مسندم ، صالح دریانورد رییس سازمان برنامه و بودجه استان، دکتر پاکزاد مدیر کل امور اقتصادی استانداری و  راشد بن محمد الشهی رییس اتاق بازرگانی و دیگر مقامات در بندر خصب عمان برگزار شد.

در حاشیه ی افتتاحیه ی این نمایشگاه خلیل قاسمی ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان ضمن تشکر از ایجاد همکاری های مشترک جهت ایجاد بستری برای تبادلات تجاری و فرهنگی بین استان هرمزگان و استان مسندم عمان ابراز خوشحالی کرد.

اسماعیل شیرین کام مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی هرمزگان نیز در ادامه ضمن قدردانی از حضور تولید کنندگان، صنعتگران و تجار حاضر در این نمایشگاه بیان کرد: رویکرد جدید شرکت نمایشگاهی بین المللی هرمزگان باعث ایجاد رونق کسب و کارهای کوچک در سطح بین المللی خواهد شد که یکی از اهداف نمایشگاه بین المللی هرمزگان می باشد.

وی در ادامه افزود : بسیار خوشحالیم که توانستیم با برپایی این نمایشگاه توافقنامه های مناسبی با استان مسندم عمان داشته باشیم که در این توافقنامه ها بر ضرورت همکاری های بیشتر در زمینه ی برگزاری نمایشگاه تآکید شده است.

لازم به ذکر است سومین نمایشگاه توانمندی های تولیدی صادرانی هرمزگان به صورت ویژه ای در رسانه های عمان پوشش داده شده است به طوری که تلویزیون دولتی این کشور در خصوص برپایی این نمایشگاه گزارش های خود را به روی آنتن خود نیز برد.

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3038

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.