تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

دیدار رئیس فدراسیون اسکیت ومدیرکل ورزش وجوانان استان با استاندار هرمزگان

  • کد خبر : 2129
  • 22 آذر 1396 - 17:30
دیدار رئیس فدراسیون اسکیت ومدیرکل ورزش وجوانان استان با استاندار هرمزگان

در این جلسه دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان گزارشی از وضعیت ورزش استان و همچنین توسعه ی زیرساخت های ورزشی و ورزش های ساحلی و قایقرانی واسکیت به استحضار استاندار رساند .

به گزارش هرمزگان امروز رئیس فدراسیون اسکیت ومدیرکل ورزش وجوانان استان با دکتر همتی استاندار هرمزگان در محل دفتر ایشان دیدار نمودند.بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت که جهت بازدید از هیئت اسکیت هرمزگان وارد استان و شهر بندر عباس شده بود به همراه غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان،خادمی معاونت ورزشی و نظری رئیس هیئت اسکیت استان با دکتر جادری استاندار هرمزگان و رئیس شورای عالی ورزش در محل دفتر جناب استاندار دیدار و گفت وگو نمودند.

ابتدا دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان گزارشی از وضعیت ورزش استان و همچنین توسعه ی زیرساخت های ورزشی و ورزش های ساحلی و قایقرانی واسکیت به استحضار استاندار رساند .

سپس محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت پیرامون حضورشان در استان و بازدید از فضاهای ورزشی اسکیت در پارک دولت و مجموعه ورزشی حجاب و همچنین دیدار با ورزشکاران ومدال آوران اسکیت وخانواده ی بزرگ اسکیت با حضور مدیرکل ورزش وجوانان در مرکز آموزشی ورزشی اداره کل توضیحاتی داد.

درادامه جناب دکتر همتی استاندار ضمن تشکر از حضور رئیس فدراسیون اسکیت ومدیرکل ورزش وجوانان استان پیرامون نقش واهمیت ورزش در استان خصوصاًرشته های پایه و نگاه ویژه ی ایشان به ورزش های ساحلی ،قایقرانی و ورزش بومی ومحلی مطالبی بیان نمود واز مدیر کل ورزش وجوانان خواست که سریعاً طرح جامع ورزش های ساحلی و قایقرانی را تهیه وبا محوریت جزیره ی هرمز تنظیم گردد که ان شاءالله جزیره هرمز مرکز و پایگاه قهرمانی کشور در ورزش های ساحلی و قایقرانی باشد.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: هرچه فضاهای ورزشی و امکانات ما در شهرها و روستاها و پارک ها و میادین از سوی اداره کل ورزش وجوانان و شهرداری ها ایجادشود گام های اساسی و نشاط آن و پرکردن اوقات فراغت اقشار مختلف مردم به دنبال خواهد داشت.

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=2129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.