تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

حفظ اسناد دفاع مقدس در اولویت دستگاه های اجرایی

  • کد خبر : 14522
  • 16 بهمن 1398 - 10:16
حفظ اسناد دفاع مقدس در اولویت دستگاه های اجرایی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به‌ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ضرورت جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس در استان، گفت: حفظ و انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی جوانان دیروز و انتقال آن به جوانان امروز امری ضروری بوده و باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

به گزارش هرمزگان امروز: نازنین شیبانی در جلسه شورای راهبردی و برنامه‌ریزی جمع آوری و حفظ اسناد دفاع مقدس با اشاره به اینکه حفظ و جمع آوری اسناد دفاع مقدس در اولویت دستگاه های اجرایی باید باشد، عنوان کرد: این استان در دفاع مقدس نقشی مهمی داشته و جمع آوری اسناد مرتبط به تلاش مردم این خطه از کشور اقدام بسیار ارزشمند و مورد حمایت دولت است.

وی افزود: اعتبار لازم برای جمع آوری اسناد دفاع مقدس تخصیص یابد تا مشکلی در اجرای این کار ارزشمند ایجاد نشود.

وی اظهار داشت: با گردآوری اسناد جنگ تحمیلی تلاش می شود تا بانک اطلاعاتی مناسبی از اسناد هشت سال دفاع مقدس در استان هرمزگان ایجاد شود.

وی تصریح کرد: جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس و همچنین دایره‌المعارف دفاع مقدس استان می تواند گنجینه اطلاعاتی مناسبی برای استان محسوب شود.

وی با اشاره به اهداف شورای راهبردی جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس دراستان بیان کرد: شناسایی آثار رزمندگان و اشیا مربوط به جنگ تحمیلی، شناساندن رشادت های جوانان جنگ تحمیلی به نسل های آینده و تهیه کتاب ویژه تلاشگران رزمنده استان هرمزگان در دوران دفاع مقدس از اهداف این شوراست.

وی اضافه کرد: ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس این خطه همواره در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته اند و با جان و دل از دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی صیانت می کردند که باید آثار مربوط به این دلاورمردان جمع آوری و حفظ شود.

وی بیان کرد: امنیت و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران است که باید قدردان این رشادت ها باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ادامه داد: باید برای کسانی که در راه دفاع و صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، از جان خود گذشتند و ایثارگری کردند، خدمات شایسته ای ارائه دهیم و به مسائل و مشکلات آنان بیش از پیش رسیدگی کنیم و اعمال مربوط به آنان باید به نسل های آینده منتقل شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.