تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
8

حاجی آباد رتبه اول جذب منابع اشتغال روستایی را دارد

  • کد خبر : 15118
  • 10 اسفند 1398 - 10:14
حاجی آباد رتبه اول جذب منابع اشتغال روستایی را دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: این شهرستان رتبه اول جذب منابع و تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش هرمزگان امروز:  هادی ابراهیمی در جلسه کارگروه اشتغال حاجی آباد افزود: این شهرستان با ظرفیت بالای سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در حوزه های مختلف بویژه بخش گلخانه می تواند پیشرو سایر بخشهای اقتصادی شود و این امر نیازمند کار تحقیقاتی، علمی و پروژه اجرایی است که این کارگروه و اداره شهرستان باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.
وی اضافه کرد: باید از ظرفیت گلخانه در جهت توسعه سایر رسته ها و بخش‌هایی که سبب تحرک و تولید در شهرستان می شود، استفاده کرد.
ابراهیمی بر توجه به سایر حوزه ها در سیاست های بازار کار تاکید کرد و اظهارداشت: بخش تعاون یکی از این حوزه ها است که رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاجی آباد  باید از این بخش مردمی در جهت توسعه فعالیتهای اقتصادی و عدالت اجتماعی در سطح شهرستان استفاده کند تا ضمن ایجاد اشتغال سبب توسعه نقدینگی و هدایت منابع در جهت حرکت شهرستان شود.
ابراهیمی در ادامه بر سرمایه گذاری در مشاغل خانگی تاکید کرد و گفت: در شرایط سخت اقتصادی امروز، این بخش به درآمد خانوارها کمک کرده و اگر تولیدات مشاعل خانگی به توسعه بازار منجر شود با ایجاد تعاونی های تامین نیاز و فروش و همچنین بازاریابی مناسب، این بخش پاسخگوی خوبی در حوزه تولید و اشتغال است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، همچنین از طرح کارورزی، مهارت آموزی  و معافیت سهم بیمه کارفرما بعنوان ظرفیتهای برای ایجاد  زمینه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی نام برد.
وی در پایان از تلاشهای ۹ ساله ” منصور قاسمی افشار” رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان حاجی آباد تقدیر و سعید نیکویی را بعنوان رئیس جدید این اداره معرفی کرد.
لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.