تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

برگزاری جشن ازدواج۱۵۰۰زوج به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰شهید

  • کد خبر : 12071
  • 07 آذر 1398 - 10:53
برگزاری جشن ازدواج۱۵۰۰زوج به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰شهید

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از برگزاری جشن ازدواج آسان ۱۵۰۰ زوج و تهیه جهیزیه برای این زوج های جوان به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز:  نازنین شیبانی در جلسه کمیته پشتیبانی کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان با اشاره به امکان استفاده از ظرفیت های دستگاه های اجرایی استان در برنامه های کنگره ۱۵۰۰شهید استان، عنوان کرد: توجه به محرومین بخش حائز اهمیت این برنامه است و به نیابت از ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان برنامه ریزی برای برگزاری جشن ازدواج آسان ۱۵۰۰ زوج و تهیه جهیزیه برای زوجین بسیار حائز اهمیت است.

شیبانی ضمن تاکید بر نقش شهرداری و دهیاری ها برای برگزاری این کنگره، گفت: انتظار داریم شهرداری و دهیاری ها در خصوص ایاب و ذهاب خانواده های شهید از دور و نزدیک و ترابری جهیزیه خانواده ها هماهنگی های مربوطه را با سازمان ها انجام دهند.

وی تاکید کرد: باید جمع بندی و برنامه ریزی کاملی در این زمینه صورت بگیرد تا مشکلی در خلال این کنگره پیش نیاید که خوشبختانه تاکنون طبق برنامه در حال پیشرفت هستیم.

وی بیان کرد: نیازمندی های این کنگره احصاء شده و به بقیه اعضای کمیته ابلاغ گردیده است تا به بهترین نحو برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در خصوص برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان اظهار داشت : این برنامه ظرفیت خوبی برای معرفی شهدای استان به عنوان یک کار اثرگذار برای نشان دادن نقش بی بدیل شهدای استان هرمزگان به عنوان پاسداران آب های نیلگون سرزمین مان است

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.