تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

بازدید وزیر نفت و استاندار هرمزگان از روند توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس

  • کد خبر : 9137
  • 30 شهریور 1398 - 13:09
بازدید وزیر نفت و استاندار هرمزگان از روند توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس

در سفر وزیر نفت به هرمزگان، از روند توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس بازدید شد و در نشستی، پروژه‌های جدید نفت و گاز در هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با اشاره به سفر مهندس زنگنه وزیر نفت به استان هرمزگان، عنوان کرد: در این سفر از روند توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بندرعباس بازدید شد.

وی ادامه داد: همچنین در نشستی که با حضور وزیر نفت برگزار شد، طرح های توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس و دیگر طرح‌های جدید حوزه نفت و گاز در هرمزگان از جمله در جزایر لاوان، سیری و همچنین در سواحل مکران در شرق هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار هرمزگان افزود: طرح‌های بزرگ در حوزه نفت و گاز در هرمزگان در مرحله اجرا قرار دارند که با دستور ریاست محترم جمهور، از محل اجرای این طرح ها چهار درصد از اعتبارات برای طرح های عمرانی و ایفای مسئولیت های اجتماعی در هرمزگان اختصاص پیدا می کند.

وی گفت: این امر در نشست با وزیر نفت مطرح و ایشان نیز همراهی و همکاری لازم را در این خصوص دارند.

وی خاطرنشان کرد: هرمزگان در بخش نفت و گاز از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است و قطب انرژی کشور محسوب می شود و طرح ها و برنامه های جدید در این حوزه ظرفیت های بزرگتر و استراتژیک تر در این استان ایجاد می کند.

همتی بیان داشت: اجرای این طرح های بزرگ در ابعاد مختلف به ایجاد و توسعه زیرساخت ها در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و اجتماعی در استان کمک و تاثیرات بزرگی برای هرمزگان خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.