تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4
۱۱۳ مورد جدید ابتلا در هرمزگان

آخرین خبرها از کرونا در هرمزگان/امروز ۲۹ اردیبهشت ۹۹

  • کد خبر : 17708
  • 29 اردیبهشت 1399 - 22:04
آخرین خبرها از کرونا در هرمزگان/امروز ۲۹ اردیبهشت ۹۹
طی یک روز اخیر «۱۱۳ مورد جدید ابتلا» (بندرعباس ۸۵/ رودان ۱۳/ میناب ۵/ قشم ۳/ بستک ۲/ بندرلنگه ۲/ حاجی‌آباد ۱/ سیریک ۱/ پارسیان ۱) شناسایی شد و مجموع مبتلاشدگان به بیماری کووید۱۹ در استان هرمزگان به «۱۹۳۸نفر» رسید.

به گزارش هرمزگان امروز دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان، امشب دوشنبه ۲۹ اردیبهشت در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی خلیج‌فارس گفت : از زمان شیوع کرونا تاکنون «۲۹۴۸ نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی» در مراکز درمانی استان بستری شدند. از این تعداد «۲۶۳۰نفر پس از طی دوره‌ی درمان و بهبودی ترخیص» شده‌اند و در حال حاضر «۱۳۳ بیمار (۸۸ نفر ایزوله/ ۲۲ نفر در آی‌سی‌یو/ ۲۳ نفر در بخش‌های عادی) بستری» هستند.

وی با اعلام اینکه تا امروز ۱۲ هزار و ۲۳۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کل استان انجام شده که از این تعداد «۱۰,۰۰۴ تست منفی» بوده است ادامه داد : طی یک روز اخیر «۱۱۳ مورد جدید ابتلا» (بندرعباس ۸۵/ رودان ۱۳/ میناب ۵/ قشم ۳/ بستک ۲/ بندرلنگه ۲/ حاجی‌آباد ۱/ سیریک ۱/ پارسیان ۱) شناسایی شد و مجموع مبتلاشدگان به بیماری کووید۱۹ در استان هرمزگان به «۱۹۳۸نفر» رسید.

دکتر حسین فرشیدی افزود : از بین افراد مبتلاشده تاکنون «۴۶۹ نفر پس از بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌‌اند» و هم‌اکنون «۱۳۷۰ نفر از بیماران تحت مراقبت خانگی» هستند، «۲۳ نفر در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها)» حضور دارند و «۴۵ بیمار هم در بیمارستان‌های استان بستری» هستند.

لازم به ذکر است متاسفانه طی یک روز اخیر یکی از بیماران مبتلا به کرونا در بندرعباس (زن ۲۸ساله با سابقه بیماری کلیوی) جان خود را از دست داد و شمار جان‌باختگان براثر کرونا در استان به ۳۱ نفر رسید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=17708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.