تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6
۸۴ بیمار جدید در هرمزگان

آخرین خبرها از کرونا در هرمزگان/امروز ۲ خرداد ۹۹

  • کد خبر : 17835
  • 02 خرداد 1399 - 21:01
آخرین خبرها از کرونا در هرمزگان/امروز ۲ خرداد ۹۹
طی یک روز اخیر ۸۴ بیمار جدید (بندرعباس ۴۶/ رودان ۱۷/ میناب ۱۳/ حاجی‌آباد ۶/ بندرخمیر۲) شناسایی شد و جمع کل مبتلاشدگان به بیماری کووید۱۹ در هرمزگان به «۲۳۳۹ نفر» رسید

به گزارش هرمزگان امروز دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان، امشب جمعه ۲ خردادماه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی خلیج‌فارس گفت : از زمان شیوع کرونا تاکنون «۳۱۱۳نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی» در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی با اعلام اینکه از این تعداد «۲۷۶۸نفر پس از طی دوره‌ی درمان و بهبودی ترخیص» شده‌اند و در حال حاضر «۱۴۷ بیمار (۱۰۰نفر ایزوله/ ۲۴ نفر در آی‌سی‌یو/ ۲۳ نفر در بخش‌های عادی) بستری» هستند افزود : تا امروز ۱۴ هزار و ۱۱۹ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده که از این تعداد «۱۱,۵۷۸ مورد منفی» بوده است.

دکتر حسین فرشیدی ادامه داد : طی یک روز اخیر ۸۴ بیمار جدید (بندرعباس ۴۶/ رودان ۱۷/ میناب ۱۳/ حاجی‌آباد ۶/ بندرخمیر۲) شناسایی شد و جمع کل مبتلاشدگان به بیماری کووید۱۹ در هرمزگان به «۲۳۳۹ نفر» رسید که از بین افراد مبتلاشده تاکنون «۵۱۳ نفر پس از بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌‌اند».

وی در پایان افزود : هم‌اکنون «۱۷۲۴ نفر از بیماران تحت مراقبت خانگی» هستند، «۲۰ نفر در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها)» حضور دارند و «۴۸ بیمار مبتلا به کرونا هم در بیمارستان‌های استان بستری» هستند.

لازم به ذکر است شمار فوت‌شدگان براثر کرونا در استان نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۳۴ نفر است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=17835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.